Kirjautuminen sähköiseen asiointiin

Sähköinen asiointi

Voit kirjautua suoraan sähkoiseen asiointiin tai PardiaPlus-jäsensivuille.Tutustu alla oleviin kirjautumisohjeisiin.

Jos käytössäsi on aktiivinen VPN-yhteys, se todennäköisesti estää kirjautumisen. Kokeile silloin katkaista yhteys.

Jos kirjautuminen ei yrityksistä huolimatta onnistu, ota yhteyttä Pardian jäsenrekisteriin tällä lomakkeella tai puhelimitse numeroon 045 7730 1899.

Ensimmäinen kirjautuminen

Järjestelmä kysyy sinulta käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Käyttäjätunnus on sekä ensimmäisellä kirjautumiskerralla että jatkossakin oma jäsennumerosi, joka on jäsenkorttisi alalaidassa olevan numeroyhdistelmän ensimmäinen numerosarja (1-6 numeroa). Ks. myös oheinen kuva. Salasana on ensimmäisellä kirjautumiskerralla henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä numeroa (ppkkvv).
 
Järjestelmä vaatii sinua muuttamaan salasanan toiseksi heti ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Uuden salasanan tulee sisältää 5-12 merkkiä. Salasana kannattaa tästä syystä miettiä jo etukäteen. Huomaa myös, että isoilla ja pienillä kirjaimilla on salasanassa merkitystä.

Ensimmäinen kirjautuminen voi tapahtua sähköiseen asiointiin, PardiaPlus-jäsensivuille tai jäsenjärjestösi omille jäsensivuille

 

Seuraavat kirjautumiskerrat

Jatkossa kirjaudut järjestelmään käyttäjätunnuksella, joka on jäsennumerosi ja itse antamallasi salasanalla. Salasanan voit muuttaa tarpeen mukaan uudelleenkin. 

  

Tarkista yhteystietosi

Kirjautumisen jälkeen pääset PardiaPlus -palveluihin. Valikossa olevasta sähköinen asiointi -tekstistä pääset tarkistamaan ja tarpeen mukaan muuttamaan mm. jäsenrekisterissämme olevia yhteystietojasi. Sähköpostiosoitteesi ja gsm-numerosi oikeellisuus ovat erittäin tärkeitä siksi, että voit saada unohtuneen salasanasi joko haluamaasi sähköpostiosoitteeseen tai tekstiviestillä. Sähköpostiosoitteiden ja gsm-numeroiden haluaisimme olevan ensisijaisesti sellaisia, joihin haluatte Pardian ottavan teihin yhteyttä.

 

Saa vaivata - järjestelmä antaa uuden salasanan unohtuneen tilalle

Jos salasana pääsee unohtumaan, uusi salasana lähetetään sähköpostiisi tai tekstiviestillä.

Uuden numeroita ja kirjaimia sisältävän salasanan antaa kone ei ihminen. Voit siis ilman suurempia tunnontuskia vaivata sitä aina tarpeen tullen.

 

Yläpuolella olevaa kuvaketta/banneria klikkaamalla voit kirjautua suoraan sähköiseen asiointiin (WebLyyti). Sieltä pääset PardiaPlus-jäsensivuille.
Yläpuolella olevaa kuvaketta klikkaamalla voit kirjautua suoraan PardiaPlus-jäsensivuille, josta pääset edelleen sähköiseen asiointiin.
Päivitetty: 2017